Coaches & trainers

 

Fred Wittmaekers

Fred Wittmaekers

InkoopMarketing; de positionering van ‘inkoop’ vanuit het ‘inkopen met business focus’ perspectief. De psychologie van het inkopen; beïnvloeding, communicatie, probleemdefinitie en probleemoplossing. ‘Het doen van inkopen’ in relatie tot het realiseren van bedrijfsdoelstellingen. Identificatie van ‘core business’; de redenen waarom klanten kopen en de impact van leveranciersprestaties daar op. Veel ervaring als dagvoorzitter, gespreksleider, motivator en inspirator in zowel profit als not-(just)-for-profit.

 

Mike de Jongh

Mike de Jongh

Het leiden van inkoopafdelingen en -professionals in de transitie naar ‘inkopen met business focus’ en het bouwen van succesvolle teams die met plezier samenwerken. Inkoopprofessionals helpen om de door hen gewenste ontwikkeling te bepalen en vorm te geven. Inkoopprojecten met een hoog politiek gehalte leiden, complex stakeholder management, verandering in samenwerking, Europees aanbesteden, UAV-GC/D&C. Uitgebreide ervaring in de semi overheid (Energie en transport) en de Zorg.

Marieke van Veelen

Marieke van Veelen

Ruime ervaring in begeleiding van inkoopteams, inrichten van de inkoopfuncties en het vertalen van ‘de bedoeling’ naar inkoopvraagstukken. Goed luisteren, verbanden leggen en verbindingen maken, zowel binnen de organisatie als daar buiten. De uitdaging is om processen te verbeteren en dit in balans te brengen met de sociale kwaliteit van een organisatie. Naast noeste arbeid, inzet en discipline is dan ook creativiteit en ontvankelijkheid nodig om zo samen de (duurzame) ambities te realiseren.

Els Ruiter

Els Ruiter

Een focus op Leiderschap en Communicatie. Inkoopprofessionals helpen te verbinden en te groeien. Zorgen voor een dynamische en veilige werksfeer. Ervaring in zowel commerciële dienstverlening, non-profit, management- en adviesfuncties. Aansluiting in alle lagen van de organisatie. Opgeleid met klassieke communicatiemodellen, gericht op het hoofd en denken. Daarnaast vanuit NLP en Systemisch Werk werkend met methodieken die juist het hart en voelen meer aanspreken.

Fred Kemper

Fred Kemper

Ruime ervaring in het opzetten, leiden en ontwikkelen van inkoopteams. Coaching van teams en professionals naar meer plezier in het werk en effectievere samenwerking. Positionering van inkoop in meerdere branches, zoals Bouw, Infra, Netwerkbedrijf, Metaal, High-Tech en Consumenten Electronica. Creatief in het bedenken van oplossingen en als intermediair bij conflicten. Het inschatten van eenieders belang, connectie maken en beïnvloeding met als doel succesvolle samenwerking. Fun.

Marc Janssen

Marc Janssen

Bedrijfskundig ingenieur. Management en transitie van inkoopafdelingen. Liefde voor de private sector, van MKB tot multinational, vooral in industriële omgevingen. Bedrijfstrainingen en workshops gericht op onderhandelingen, inkoopmarketing, inkoopfunctie, inkoop in synergie met de bedrijfsdoelstellingen, creëren van vroege betrokkenheid. Coaching van inkoopmanagers en inkopers. Advies aan directie en management over (her-)inrichting van inkoop.