Veel organisaties huren langdurig tijdelijke inkopers, contractmanagers, categoriemanagers of andere inkoop experts in. Dat voelt logisch, vertrouwd en is bijna vanzelfsprekend. 

En natuurlijk, soms heb je behoefte aan tijdelijke ondersteuning om productie te draaien. Bijvoorbeeld omdat er projecten zijn die geen vaste werving rechtvaardigen. Of omdat iemand ziek is, of een nieuwe collega nog niet geworven is. Of er wel geld beschikbaar is, maar geen formatieplaats.

Maar in veel situaties kun je je afvragen waarom je zou betalen voor een lange periode van declarabele uren, wanneer je het met de juiste begeleiding zelf kunt doen?

Bij InkoopAcademie geloven we dat je als organisatie sterker wordt als je zélf het stuur in handen houdt. Onze experts zijn er niet om het werk van je over te nemen, maar om jou en je team te coachen en begeleiden. Zodat je met meer inzicht en zelfvertrouwen verder kunt.

Wat levert dat op? Meer draagvlak, continuïteit en minder kosten. Blijvende veranderingen die je vooruithelpen en in de organisatie verankerd zijn. En vooral meer werkplezier en persoonlijke groei voor je vaste medewerkers. 

Met persoonlijke coaching door onze experts helpen wij ze om zelf:

  • Complexe inkoopprojecten en Europese aanbestedingen te begeleiden.
  • De inkoopfunctie, -afdeling en -verantwoordelijkheden te positioneren.
  • Concrete, praktische en gedragen verbeterplannen op te stellen en uit te voeren.
  • Inkoop, contractmanagement en categoriemanagement in te richten.
  • Inkoopbeleid op te stellen en de rollen en functieomschrijvingen te definiëren.
  • En nog veel meer…. 


Durf anders te zijn. 

Haal het beste uit jezelf en je organisatie met InkoopAcademie.